Vertrek op woensdag 10 juni

30 mei 2009 - Rotterdam, Nederland

In de namiddag van 10 juni vertrek ik voor bijna drie maanden naar het grote Zuid Afrika. Allereerst loop ik zes weken het co-schap chirurgie in Tygerberg, nabij Kaapstad. Daarna zal ik vijf weken over hebben om de rest van het land te ontdekken! Op 1 september keer ik terug. Ik hoop je op een zo prettig mogelijke manier te laten lezen wat ik daar mee maak!

Je kunt je aanmelden aan de rechterkant van deze pagina om automatisch een mailtje te krijgen wanneer ik een berichtje op deze blog heb geschreven.

Houd mij ook op de hoogte van de wetenswaardigheden bij jou natuurlijk:)

liefs Sophie

1. Avri:
    5 juni 2009
    Hoi Sophie,

Heb je site bij Louise weggekaapt. Lijkt me heel leuk om van je belevenissen te horen.

Veel leerzame ervaringen en ook plzezier natuurlijk!

groet,

Avri
  2. Lesley Bosschaart:
    6 juni 2009
    Hoi lieve Sop,

Je gaat bijna weg, een geweldige ervaring tegemoet! 'Team Schiphol' is er klaar voor... :-)

Kus, Lesley
  3. Ada:
    8 juni 2009
    Gisteren al je bezittingen verhuisd van Utrecht naar Rotterdam.
    Nog even met een stofdoek wapperen en Klaas kan erin trekken.
    Nog 2 nachtjes slapen en dan gaat het avontuur beginnen. Enerzijds zal ik blij zijn als je in het vliegtuig zit, anderzijds zal ik je enorm gaan missen. Ik hoop dat je het leuk hebt. Dat vind ik het belangrijkste. Ik zal veel mailen. Liefs mam
  4. Gerrie:
    10 juni 2009
    Dag lieve Sophie,
    wat een geweldig avontuur ga je tegemoet. Wens je een hele mooie tijd toe en fantastische ervaringen. Met een zoen. Gerrie
  5. Petra:
    10 juni 2009
    Goede reis Sophie! Groet, Petra
  6. Ada:
    12 juni 2009
    Ha meisje, het is nu vrijdagavond rond 23 uur en ik kijk nog even in mijn mailbox of er een bericht van je is.Je bent al 2 dagen weg en nog niets gehoord. Dat vind ik wel vervelend merk ik. Als je in Utrecht bent hoor ik ook wel eens een paar dagen niets van je, maar dit is anders. Ik hoop dat het goed gaat. morgen naar de campus. Ik hoop dat ik snel wat hoor van je. Liefs mam.
  7. Bert:
    13 juni 2009
    Ha Sophie! Zojuist vernomen (ik stond naast Paul) dat je er veilig bent aangekomen. veel plezier en laat svp vaak wat horen.
    -Bert
  8. Ellen:
    14 juni 2009
    Hey Sopje!

Je '3x-per dag blog belofte' is nu al gestrand! Wat jammer... net nu ik zo benieuwd ben naar je eerste indrukken. Maarrrrrr je hebt er vast hele goede redenen voor. Je maakt daar vast allemaal leuke, spannende gebeurtenissen mee. Waarover ik binnenkort graag hoor!

Groetjes, el
  9. Paul:
    15 juni 2009
    Dag Sophie,

Heb je zaterdag 13-04 telefonisch gesproken. Je mails vanuit Kaapstad aan ons zijn niet aangekomen, zo bleek. Nu is er dan weer radiostilte. Ben benieuwd naar je eerste indrukken van de campus en het zieknhuis in Tygerberg.
    Laat snel wat van je horen.Je bericht op deze blog van 10-06 heb ik al dertig keer gelezen, maar kan er niets nieuws in ontdekken.
    Liefs,
    Paul