De tijd vloog mij naar huis

1 september 2009 - Rotterdam, Nederland

En dan is het hele avontuur ineens weer voorbij. Ondanks dat ik meer dan twee maanden in Zuid-Afrika geweest ben, lijkt het nu alweer heel lang geleden. Zelfs een beetje alsof het een grote droom was. Maar dan wel een droom waar foto's van zijn en geschreven verhalen.

Zoals ik eerder van plan was geweest, maar de faciliteiten voor ontbraken, nog een aantal foto's van de laatste weken. Jammer genoeg (voor mij niet zo) geen van mij swingend tussen de Swazi's!

Veel dank voor het lezen en de berichtjes. Wie weet tot een volgende reis: het werkt echt verslavend.

liefs van een Sophie, die weer aan dit platte landje moet wennen

1. Sander:
    2 september 2009
    Hoi Sophie,

Welkom thuis in ons platte en saaie maar toch wel leuke en bijzondere landje. Ik vond het leuk om op de hoogte te blijven van je belevenissen en zo te lezen heb je een geweldige tijd gehad! Ik wens je veel succes met het wennen aan Nederland, want uit eigen ervaring kan ik zeggen dat de reversed culture shock een stuk groter kan zijn dan je misschien verwacht. Over twee weken is mijn Amerikaanse avontuur voorbij en vlieg ik weer naar huis. Ik hoop je dan weer eens te zien, wellicht bij een SIB-borrel?

X, Sander
  2. Joyce de buurvrouw:
    2 september 2009
    Ter afsluiting, want ik heb je al gesproken. Die mevrouw met d'r been in d'r nek: koud kunstje, dan heb je je buurvrouw nog niet gezien! Fijn dat je weer thuis bent, Nijllie heeft t erg naar z'n zin. Bedankt voor al je mooie reisverhalen. Ik denk dat ik me nu ga vervelen....